⚽🍻 VET 🍻⚽

Last weekend it was time again, the Vijfje External Tournament (VET) in Groningen.πŸ₯³ On Friday we traveled to Groningen with a group of Totelossers in the Henk Dissel Coupe. We arrived a bit late and therefore missed the free beer, but fortunately Vijfje had kept 5 pitchers of beer for us.🍻

On Saturday we actually played futsal.⚽ Partly because of the short night we slept, the performance was not super great. In the end, we just failed to advance past the pool stage.

We ended the weekend with a barbecue in the evening and in the city, where the necessary beers were drunk. All in all it was a very nice weekend and we had a great time! @drsvijfje voor de organisatie!

0 Shares:
You May Also Like
Lees Verder

πŸ†T-CupπŸ†

Afgelopen zaterdag vond de seizoensafsluitende T-Cup πŸ† plaats in het SSC. Een leuke groep Totelossers gebruikte dit laatste…
Lees Verder

Oud-Leden Toernooi

Tijdens een lustrumjaar kijken we terug op de mooie historie van onze vereniging. Op 9 maart kwamen hiervoor…