⚽ T-Cup ⚽

Saturday, July 6, Totelossers competed for the T-Cup 🏆. The season was ended in a nice way by this tournament. The whole afternoon was spent playing futsal, laughing and chatting before that long summer break began ⚽. Not to worry, for the fanatics you can still train on Thursdays during the vacations.

Happy summer holiday! ☀

0 Shares:
You May Also Like
Lees Verder

🏆T-Cup🏆

Afgelopen zaterdag vond de seizoensafsluitende T-Cup 🏆 plaats in het SSC. Een leuke groep Totelossers gebruikte dit laatste…
Lees Verder

Lancering Ledenportaal

De meest vernieuwende studentensportvereniging van Eindhoven pakt door met een splinternieuwe website! De leden van de WebCie hebben…