⚽ T-Cup ⚽

Zaterdag 6 juli streden totelossers om die felbegeerde T-Cup 🏆. Het seizoen werd op een mooie manier afgesloten door een toernooitje. De hele middag werd er gevoetbald, gelachen en gekletst voordat die lange zomerstop begon ⚽. Niet getreurd, voor de fanatiekelingen kan je in de vakantie nog trainen op de donderdagen.

Fijne vakantie! ☀

0 Shares:
You May Also Like
Lees Verder

Kandidaatsbestuur 47

E.S.Z.V.V. Totelos presenteert: het 47e Kandidaatsbestuur!🥳 Vol trots presenteren we jullie de 5 kandidaten die Totelos volgend jaar…