Nieuwe leden activiteit

Afgelopen dinsdag verwelkomden we onze nieuwe leden om een spannend potje lasergamen te spelen bij Laser Quest Eindhoven. Gefeliciteerd aan Martijn, die de hoogste score van de avond behaalde.

Na alle actie gingen we direct door naar onze vrienden van ‘t Lempke om van wat drankjes en gratis Flügel shotjes te genieten. Hier sloten veel Totelos-leden zich aan om de nieuwe leden beter te leren kennen. 🍻

Het was een geweldige avond vol gezelligheid en kennismaking. Op naar nog meer leuke momenten, het was fantastisch! ⚡

0 Shares:
You May Also Like
Lees Verder

T-Cup

Saturday October 15th the annual T-Cup took place! A group of around 30 Totelossers played multiple matches against…
Lees Verder

New Members Activity

Tuesday 27th of September the New Members Activity took place! We first went to Laser Quest Eindhoven where…